نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

مربی خارجی جانشین نویدکیا؟ | محرم استعفا کرد

  • کد خبر: ۱۰۰۱۵۱
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳
مربی خارجی جانشین نویدکیا؟ | محرم استعفا کرد
محرم نویدکیا به دنبال کسب نتایج ناامیدکننده با سپاهان از سمتش کناره‌گیری کرد. سرمربی سپاهان امیدوار است با استعفایش موافقت شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان از سمت خود کناره گیری کرد. نویدکیا که در اصفهان حامیان زیادی داشت و هواداران این باشگاه به شدت او را مورد لطف و محبت خود قرار می‌دادند بعد از تساوی مقابل ذوب آهن تصمیم به کناره گیری از این باشگاه گرفت. نویدکیا دراین باره گفت: «از همه کسانی که در این ۴۹ هفته به من کمک کردند ممنون هستم. باید منصفانه از عظیمیان مدیرعامل سابق کارخانه و طیب‌نیا مدیرعامل فعلی کارخانه تشکر کنم، چون به من اعتماد کردند. از هیأت مدیره و ساکت که مثل یک برادر بزرگتر تا آنجا که توانست به تیم و به من کمک و اعتماد کرد تشکر کنم، ولی منصفانه این است که دلم می‌خواست تا آنجا که می‌توانم به تیم کمک کنم. الان فکر می‌کنم نیاز است نفر جدید به تیم اضافه شود. شاید سپاهان راهش را بهتر برود. برای من واقعاً سخت است که ببینیم هواداران‌مان اینقدر ناراحت هستند.»

حالا باید منتظر ماند مدیران باشگاه سپاهان درباره نویدکیا تصمیم نهایی را اتخاذ کنند. گفته می‌شود مدیران باشگاه سپاهان با این جدایی موافقت خواهند کرد و یک مربی خارجی جای نویدکیا را خواهد گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->